Bbek Kızlar adet gecikmesinden sonra 8.gün kan tahlili yaptırdım bhcg 0.96 çıktı şuan 13 oldu ama hala adet olamadım geç döllenme olabilirmi değerim sonradan yükselirmi yardımcı olurmusunuzz????
AyEr Bbek canım merhaba benım adetım 10 gun gecıkmıstı ıdrar testı yaptım erken gebelık testı olmasına ragmen hayalet cızgı vardı sonra kan verdım 70 sanıeım oyle bırsey cıktı doktor gec döllenme dedı sımdı 33+2 haftalıgım🌸
Esrayusuf Bbek bence evde var ise bir gebelik testi var 15 gün olmuş gecikeli silikte olsa çıkmalı inş vardır
1267kader canim kan tahlilinde cikmadiysa yoktur varsa zaten cikrdi uzulme bnde hep.umitlenip.senin gbi kan tahlili yptirirdim adet gecikmesinde rabbim.yakin zamanda ins. sanada nasip.eder 14 haftalik hamileyim umidini kybetme herseyin basi sabir