Mervebektass Ben 35+1deyim 34 haftamda doktorum verdi ama ben hap şeklinde yuttum benimde akıntılarım coğaldı doktor gayet normal dedi için rahat olsun yine bir doktorunla konus eger istersen 🤗
denizcik Meleklerimmm canım hiç merak etme ben de progestan kullandım ama bahsettiğin akıntı zaten hamilelikte zamanla artması beklenen bir durum. İçin rahat etsşn diye tabiiki de doktoruna sor. Ama benim en başından beri akıntım giderek arttı ve hiç bir sorun çıkmadı şuan35. Haftamdayım.