Kızlar 10 haftalık hamileyim yüzüme geceleri bephantol ve elma sirkesini karıştırıp sürüyorum.Sivilcelere iyi geliyor ve lekeleri açıyor diye sizce zararı olurmu bebeğe.Yiceklerden sonra bile elinizi suratınıza sürmeyin diyorlar ya bebekte leke olur falan diye pek inanmıyorum ama sizce bu sürdüğüm bebeğe bi zarar verirmi?