Cakirgulsum65 35+3 teyiz. Dün gittim hastaneye 2700 gr dedi. Boyıda 40 cm. Sizce iyimi. Sizinki kaç gr kaç cm. Bide doğuma kadar kilo alırmı. Bana zayıf geldi sanki?
Oguzkagan65 Cakirgulsum65 canım benim 36+0 da 3000 kiloydu 37 de gittim 3150 oldu dün 38 olduk gittim 3595 gram olmuş senin gayet güzel merak etme hiç belli olmuyor bir haftada ne kadar aldığı
Glsmdzn Cakirgulsum65 ne yiyorsunuz benim bebeğin kilosu geriden geliyor hafta olarak da bi hafta geri
Aytana Cakirgulsum65 bizimki 3200 47 cm ama biraz iriymiş bizimkisi bekce sizinki gayet iyi çünkü bu haftadan sonra artık haftalık 180 gr civarı alıyolar
Cakirgulsum65 Oguzkagan65 oo iyimiş valla 1 haftada 450 gr ma yakın almış. Maşallah. Ya bide boyu gikısa geldi doktoruma sordum boy önemli değil dedi kilo önemli dedi.
Oguzkagan65 Cakirgulsum65 aynen bu arada 450 gram aldığı hafta paso sütlaç yedim köyden süt aldım yaptım 5 kilo sütten geldim gittim yedim ondan oldu galiba 🤣
oglumvebenn Cakirgulsum65 benim bebeğim de biraz zayıf, doktorum tam tersini söyledi, önemli olan boy, kilo değil demişti🤷🏼♀️
Cakirgulsum65 Bide bişe daha sorcam. Ben 29 haftamda 3 gün hastanede yattım erken doğum riski vardı. Bol bol prıgestan kullandım bu doğumu geçiktirirmi etkisi olurmu acaba?
Msa21 Cakirgulsum65 48 cm normal ölcüde gidiyor boyu kilosu biraz düşük hatta ozaman dedi cok kilolu bebek iyi değil boyu önemli demişti size tam tersi denilmiş şaşırdım hangisi doğru diye acıkcası
Cakirgulsum65 Aytana allah sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin inşallah. Kaç hafta sizin?
Dvrmsdaouz Oguzkagan65 muhtemelen şekerşn çıktı ondan fazla kilo aldı yeöe bende dayanamıyorum bazen kaçırıyoruö biz 32+5 deyiz 2,300 gramız ara ara kaçırınca şekerim yükseliyo bebekte yaplanıyo dikkat et sende canım