[silindi] merhaba, ben bu sağa sola yatma mevzusunu perinatoloğa sormuştum. Bebeği besleyen damar sağdadır, bu damar akışında bi problem olmadığı sürece iki tarafada yatabilirsin demişti. Senin kontrollerinde zaten böyle bi durum olsa doktorun uyarırdı. Ben iki tarafa da yatıyorum. Hiç kasma kendini☺️