Bende normal ıstıyorum ama dogumdan korkmuyorum catı muayenesınden korkuyorum 🤣🤣 dogumdan korkmamamın sebebi ise aklıma geldikce rabbim kimsenin işini zorlaştırmaz mutlaka benim işimide kolaylastır dıyorum ve en saglıklı yontem bu dıyorum😊😊 ben daha kucukken bir yerde yazı okumustum dergideydi sanırım bır kelebek kozadan cıkmaya calıyo tek kanadını cıkarmıs ve cırpıyormus bırısıde bunu goruyor ve yardım edeyım dıye kozayı kesıyor ve kelebek oluyor. Kelebegin o kanat cırpmaları hayata alısması ıcın gereklıymıs 😊😊 sımdı dıyeceksınız bunun dogumla ne alakası var bence normal dogumdada boyle ılk once kafası gelıo orda hayatla karsılasıyo ılk nefesını alıyo ve sonra catı kemıgıne gore donup tum vıcudunu cıkarıyo😀😀