Kızlar tanıyanlar az çok bilir 36. Haftadan beri doğurmaya çalışıyorum Mayıs ayının uğursuzluğundan nasibini almış olarak 41. Haftanın içinde doğurdum. Hikayem biraz uzun olacak baştan söyliyim :)
tüm hamileliğim boyunca aktif olmaya çalıştım son zamanlar yürüyüşler hurmalar pilates top hareketleri vs va her şey ama bebeğim bi türlü kanala bile girmiyordu. Doktorum en son bir gün daha bekleteceğini gelmezse sezerayana alacağını söyledi. Sezeryandan korkuyorum nedense o yüzden çok morelim bozulmuştu. O akşam 11 gibi hafif kahve rengi akıntım gelmeye başladı bu nişandı 🤪 hemen kalktım sabaha kadar evi sildim süpürdüm sürekli hareket halinde oldum. Kasıklarım ağrıyodu hafif hafif kimseye söylemedim. Sabah 9 gibi sancılarım biraz daha artmıştı annemi aradım geldi hemen bir saatte o takip etti sancıları sonra doktorumu aradım muane etmek istedi. Gittim nst en fazla 100 lere çıkıyodu ama ben daha fazla hissediyodum acı eşiğim yüksek olduğu için beni çok etkilemedi. Herneyse doktor nstyi görünce anneme yok gibisinden bi mimik yapmış beni açıklığıma bakmak için çatala aldı ve suratındaki ifade 4 cm açıklığım olmuş. Yatış verdi ben duş almak eşyalarımı almak istediğimi söyledim. Eve yürüyerek gittim 10 dakika mesafede evim hastaneye eşimi arabayla gönderip annemle yürüdüm. Evde sıcak duş aldım saçlarıma fön çektim son kontrolleri yapıp çıktık 😄 sancılar ara ara geliyor sıkıştırıp sonra bırakıyor sancılardan korkmayın gerçekten abartıldığı gibi değil. Hastaneye geldik suni takıldı 2 dakika sonra tekrar kontrol etmek istedi ebe bi yandan da nstye bağladı, bebeğim nstde kıpırdamıyor sancım az çıkıyor benim hep o da umutsuz şekilde baktı ve 7cm dedi. En önemlisi sancı geldiğini hissettiğiniz anda koşturmak kızlar hareket edin bol bol. Açıklığımın hızlı ilerlemesinin tüm sebebi bu bence. Sancı geldikçe yere çömeldim annem belime masaj yaptı sancı geçtiği an bıraktı dinlendim. Her neyse ıkınma hissim başladı dedim beni Doğumhaneye aldılar ebe açıklığa bakıcam diye götürdü beni ama biliyordum Doğuma götürüyordu 🤦🏻♀️ Yattım çatala şimdi kızlar başlıyo hikaye 😂 ebe bi yandan masaj yaparken perine yaptı galiba baya rahatlattı o. Suniyi arttırdılar artık sıkıntılı zaman başlamıştı ama yine de aşırı değildi yani yatmıyo dolanıyo olsam rahat atlatırdım. Ikınmayı öğretti ebe başta beceremedim çünkü nefesim yetmedi bide hemen doğacak sandım😂 5 6 ıkınmada geldi bebeğim. Bebek geldikten sonra ılık bi rahatlama oluyor gerçekten kucağınıza koyduklarında çok farklı oluyor. Kucağıma koydular eşimi çağırdılar inanılmaz bir andı 😍 eşimi ve bebeğimizi çıkarttılar. Benim için zor olan bölüm başladı kesilmekten çok korkuyordum baya fazla dikişim oldu sanırım 😓 temizleme bölümü zor oldu kordon eşi düşmedi doktor temizlemek zorunda kaldı yarım saat kadar sürdü ve yordu. Sonra dikişlere geçti uyuşturmadı bazılarını hissetttim bazılarını hiç hissetmedim bile kişiden kişiye değişir diye düşünüyorum. Sonra çıktık birlikte doğumhaneden çok güzeldi o an bütün ailem orda büyük bi gururla bekliyorlardı. Çok narin bi insanım normalde herkes normal yapabilmiş olmama şok oldu hemde epiduralsiz 😄 şuan tek sorunum dikişlerim🤦🏻♀️ Sızlıyolar buna çözüm bulmam gerekiyor. Bi de sütüm yok kızlar ya gelmedi yani eve gidip duş aldıktan sonra sütün inmesini bekliyorum inşallah. Hastanedeyim şuan yarın sabah çıkıcam. Her şeyden öte yapabileceğinize inanın gerçekten zor değil. Ben en çok dikişte zorlandım dikiş herkeste olacak diye bi kural yok o yüzden normal Doğum candır diyorum toplam 2 buçuk saati hastanede geçirerek doğurdum yoğun olarak o kadar süre acı çektim yani 💪😄 hepinize dualarınız için teşekkürler sizleri çok seviyorum. 😘 Mayıs anneleri haydi göreyim sizleri ben kapıyı açtım 🤪💖