Melekmlk İlk doğumum olacak. Suan orada defne hanıma gidyorum. Daha önce giden varsa fikirlerinizi paylaşır mısınız
[silindi] Melekmlk yolun başındaysan Defneden geri dön hatta hastaneni değiştir bence. Hiç kimse memnun değil etrafımda. Ayrıca devam edersende kesin sezeryan yapıcak seni😂
Mlssa Melekmlk Kuzenim gitti çok çok memnun normal doğum yaptı☺️defne hanımın hastasıydı canm..Ben de orda doğum yapacağım ama doktorm dışardan.. Değiştrebilirsn ama etrafmdakiler çok memnun burdakilrde👍🏻Sen bilirsin🌸
Melekmlk [silindi] 30 haftalık hamileyim😯😯 ben gittiğimde baya kişi memnundu ama napsammmm? Sezeryan olmak hiç istemiyorum
xbebek Orayı cok arstırdım ama 5 para etmez dedı herkez yınede sen bılırsın Drek sezeryan yapıolarmış
[silindi] Melekmlk tabi tabi mutlak öyle ama dediğim gibi ben en yakınımda şahidim ablamdan o yüzden yani senin kararın yinede