merhaba kizlar ben kurtuldum su an hastaneden yaziyorum. aksam karnımı seviyordum bebegi oksuyordum normal dogum bekliyorduk bu arada. ne zaman gelecek falan diye bekliyorduk. neyse aksam karnima birden bir aci girdi sanki icimde bisey söküldü gibi. bebek hareketi kesti. acil doktora gittik kalbini dinleyelim diye. nst baglandi sanci ckti ama sanci olunca bebegin kalp atisi azaliyordu. doktor bide sola yatirip cekin nst dedi. ağrılarım hic azalmiyordu ve agri arttikca bebegin kalp atisi azaliyordu. doktor acil sezeryana almamiz lazm bir sikinti var dedi hic beklemiyordum cok korktum aglamaya basladim bende panik atak basladi hastane ekibi yatistirmaya calisti neyse beni hemen hazirladilar amaliyathaneye aldilar. ama ben o kadar panigim ki titriyorum korkudan. beni sakinleştirmeye çalıştılar ama ben kasıyorum kendimi yapmayin diye. belimi cok kastim spinalde zorlandi anestezi doktoru bir kac defa denedi ama yapti sonunda. ama ben hala yapmayin dokunmayın bisey dokundu.hissediyorum dedim doktorum dedi yok olmuycak biraz narkoz verin sersemlesin sakinlessin dedi. ben bi 5 dk kendimden gectim o arada bebegi almislar gozumu açtım dogmus minik kizim 2500 gr 48 cm hala dikis yerlerim aciyor henuz daha ayaga kalkmadım ama aciyor kizlar. zormus