Gdg Kızlar doğum hikayesi kendime gelince paylasacagm ama şu an bebeğim yoğun bakımda çok sikintisi yokmuş ama yinede icim içimi yiyor dua edin
Mom72626 Gdg canm başta gözün aydın allahım sağlıkla büyütmeyi nasip etsin 🙏🏻 39. Haftada niye yoğun bakıma aldılar ki ?