Elercvk değerin çok çok iyi. Kese görünmesi için yanlış hatırlamıyorsam 15000 olmaktasın gerekiyor . Devlet hastanesi doktorları öyle oluyor genel olarak. Sana kendini özel hissettirecek bişey söylemezler 🤣 benim devletteki doktor da aynısı demişti keseyi görmem bile sana gebesin dememi gerektirmez kalp atışını duymadan gebesin demem demişti. Benim 3 kimyasal gebeliğim olmuştu 33 ten daha yüksek değer hiç görmemiştim. Binleri gördüğümde bi Sevinç’le doktora koştum Sevinç’le bu sefer gebeyim dimi dedim verdiği cevap buydu. Mal gibi kalmıştım . Çokta şaapmamak lazımmış 🤣