Anlayamadığım bir mesele var. Kesinlikle bu bebeği doğururum aldırmam diyenler için konuşuyorum. 2 li ve 3 lü taramanın tamamen saçmalık olduğunu düşünüyorum. Doktorlar bile sadece %60 doğruluğu var derken,sonuca göre hareket etmek saçma geliyor. Zaten bebek aldırmayı asla düşünmeyenlerin bunları yaptırması da ayrı bir mesele. 9 ayı kendine zehir edip,doğduğunda sağlıklı bebekler gören nice insanlar duyduk burda. Kendinize zehir etmeyin bu özel anları bence. Bir de Nifty testi var tabii. %99 net sonuç veriyor (güya) Arkadaşım daha iki gün önce bebeğini kucağına aldı büyük bir şokla.Hamileliği boyunca hep down sendromlu bebek bekledi. Nift testi 2 kez yapıldı. Biri Fransaya yollandı diğeri Almanya ya. Test sonucu sıkıntılı geldi. Psikiyatri ilaçlarıyla geçti hamileliği. Psikologlarla. Bebeği bir doğdu ki sapasağlam🍀. Zaten Nifty testinde de yanılma olabileceği söyleniliyor. Benim düşüncem şu yönde,o bebeği her türlü doğuracaksam,yine böyle bir teste gerek yok. Doktorum banada tavsiye etmişti. 2 li 3 lü yerine direk bunu yaptır uğraşma diye. Sorun olduğunu varsayarsak dışarıdan bir müdahale yapılamayacağı için yaptırmak gereksiz dedim ve reddettim. Zaten ayrıntılı ultrasonda herşey çıkıyor. Para tuzağı diye düşünüyorum. Demem o ki güzel anne adayları, içinizi ferah tutun. ☺️ Yaptırana saygı duyarım. Bu söylediklerim sadece benim fikrim. Çünkü ne demişler,Mevla görelim neyler neylerse güzel eyler 🍀🍀🍀 Kendinizi sakın üzmeyin. Bebişlerde üzülmesin 🥰
Uzun oldu kusura bakmayın. Sadece bu tür postlarla çok karşılaştığım için birilerinin içine az da olsa su serpmek istedim 🍀🍀🍀🍀