Anlıyorum bende derinceye 2 kere gittim kontrole hasan terziye çok anlayışlı bi doktordu ama bana uzak kaldığı için döndüm ali kahyaya mehmet bekir tuğrula gidiyorum şu anda peki mesela doğuma girmeden sancılar falan oluyor ister istemez odada tek başına mi bıraktılar yoksa aileler yanında oluyor mu ki