Merhaba arkadaşlar. Ben yeni katıldım buraya ve çok güzel bilenler yardımcı oluyor. Banada bu konuda başına buna yakın şeyler gelenler yazarsa çok sevinirim. Ben hamile kaldığımı öğrendiğim günden beri beta hcg çok yüksek çıktı 12945 neyse herşey yolunda giderken geldik ikili teste ense kalınlığı normal 1.04 gibi bi rakam çıktı burun kemiği oluşmuş fakat beta yine aşırı yüksek ve riskli grupta çıkmış. Doktor bana 250/ 1 veya 2 down sendromu görülebilir desene içim hiç rahat değil başına böyle şey gelen var mı betası yüksek olup çocuğunu sağ sağlim kucağına alan anneler 😞 Günlerdir perişanım nifty testi yaptırdım sonuca daha var yerimde duramıyorum..