Esma5825 kilo alımının ilk 4 aylık süreç boyunca bence anne'ye herhangi bir etkisi yok dr'um 12 haftalık süreç boyunca bebek besin ihtiyacını senin depolarından karşılıyor oturup bir buçuk porsiyon daha fazla yemenin bebeğe herhangi bir etkisi yok demişti bence içinde bulunduğunuz durum en sağlıklısı ilerleyen zamanlarda zaten istemesenizde alacaksınız .