sevgiasil ikizler anası olcam galiba🤷♀️😁[url=https://hizliresim.com/QPEy6v][img]https://i.hizliresim.com/QPEy6v.jpg[/img][/url]
umtfkmry sevgiasil bizim de bu programa göre son -7- 🙈 Ama pazartesi belli olacak. Sıpa oğlum doğum pozisyonunda ama kanala girmemiş. Pazartesiye kadar kanala girmezse mecburen sezaryen için gün vericek doktorumuz 🙈 Ve ikizler burcu okucak eşek sıpası
BurcuuA Ozlemyldz 38+3 çatım dar olduğu için bide normal den korkuyorum nedense ondan dolayı Pazartesi Doğuma alcaklar