Merhaba şuan 52 günlük hamileyim ve 22 aylık bir kızım var ve kızım hala emiyor dr son 1 ay daha emebilir sonrası diğer bebek için düşük olur dedi aynı durumu yaşayan varmı acaba ? Cok sıkıntı yaşıyorum ve kızımın memeyi bırakmaya niyeti yok gibi gece sabaha kadar emiyor ve ben uykusuz halde bir zombiyim 😔