Ahsenlina_ canım hayırlı geceler . Evet ben bu hamileliğimden önce oraya gittim . Sana tavsiyem Bilal cengiz bey e git . Harika ilgileniyor . Ben , düşük yaptıgım için daha sonra gitmedim . Bu hamileliğim içinde yine Bilal beyi tercih edecegim . Zaten asırı bi hastaları var . Erkenden gitmek gerek . 👍🏻