Iyi aksamlar kizlar ben 1bucuk senedir evliyim hamile kalmayi istiyodum ama olmuyodu doktora gittim bende sorun yokdu ama esimde vardi doktar bize hic olmaz dogal yollarla asilamayla bi umut olur dedi boyle diyince uzulduk tabi sonra kardesim umreden hurma getirmisdi ondan 40 tane kardesime verdi(kardesim yatili kuran kursunda hocaligi okuyo) o okuttu 40 taneyi hocalara ordaki kizlara felan o nu yedim 40 gun boyunca o btince de hamile kaldim bu ay yani bazilariniza belki umut olur hurmayi kesin deneyin