Birglergn Kizlar mrb ben ozele gidiyorum 7 haftalik hamileyim doktor tahlil istedi bunlari devlette yaptirabilirim dmi ?
Biryabanci1 Birglergn Ne tahlili canım normal kan mı ? Tabiki.. Sadece özelle kalmayın bence ayda bie özele gidiyorsan 1 inde de devlete gitmelisin ☺️
yigitalptb Birglergn çoğu sağlık ocağında yapılıyor zaten. Sonucu alıp kendi kadın doğumcuma götürüyorum. Aile hekimine hamileliğini bildirmek de gerekiyor zaten. Ben de özele gidiyorum ama aylık testleri tetanoz aşımı falan hep sağlık ocağında yaptırdım. Yoksa baş edemezsin çok masraflı olur.
RdvnMlkn Birglergn kan ve idrarsa boşuna para verme saglık ocagnda yaptra bilirsn şeker yüklemesini felan
Prenslerimveben Birglergn Özel hastanelerde bazen o tahlilleri kabul etmiyorlar. Kendileri o tahlili yapmak için bi sebep buluyorlar 😄
Birglergn Kan tahlili birsürü tahlil istedi canim devlette yaptirabilirim heralde bu tahlilleri sprun olcagini sanmiyorum ama danismak istedim 😊
Biryabanci1 Birglergn Aynen canım bi git zaren devlet sana gereken testleri yapıyor ☺️ Hatta sağlık ocağına git orası bile hafta hafta testler yapıyo ☺️
Sadiyeylmz Birglergn canim bende ozele gittim ilk tahlillerimi saglik ocaginda yaptirdim ekstra olarak devletede gittim cunku ilerlyen zamanlarda tarama testleri faln ucreti fazla en azindan devlette gittigin doktor yapar ozele gosterirsin 🤗
Birglergn @yigitaltp aynen canim dogru soyluyorsun saglik ocagina kayit yaptim zaten gebe takip icin tahlillerimi bende devlette veya saglik ocaginda yapip kendi doktoruma gostercem dedigin gibi cok masraf oluyor
Birglergn @Tugcehar87 peki sürekli tahlillerini yaptirabiliyosun dmi canim devlette sıkıntı olmuyor ? 😊
Esezgin Birglergn hayır devlet hastaneleri kabul etmiyor özelden istenen tahlili. Çoğu sağlık ocağı da yapmıyor. Ama aylık rutin idrar kan testlerini yaptırabilirsin sağlık ocağında o sorun değil. Ama özelden istediler dersen yapmazlar.
Tugcehar87 Birglergn yok yaptırıyorsun sağlık ocağında hastanede kabul etti bende sıkıntı yaşamadım ben hiç
Rabia2019 Birglergn tabi tabi canım hepsini yaptırdım, zaten özeldeki doktorum da git devlette yaptır boşuna o kadar para verme dedi