Pangea 35 haftalik hamileyim, doğum için Aksaraya gelicem haliyle tanımadığım bir doktor olacak bu konuda yardimci olabilir misiniz hastane ve doktor önerisi olan var mi ?
MelekAnnesi52 Pangea biz Şereflikoçhisar da yaşıyoruz Aksaray Ankara'dan daha yakın olduğu için oraya gidiyoruz biz maya hastanesine gidiyoruz doğumum da orda olacak Allah izin verirse 😄
MelekAnnesi52 Pangea Nur hilal hanıma gidiyorum ben memnunum iki arkadaşım da doğum yaptı biri sezaryen biri normal doğum ikiside memnun 😄
MelekAnnesi52 Pangea anladım canım 😄 biz görev nedeniyle burdayız 😄 ordu kızı ordu geliniyim 😁 doğum yapınca evimde olmak istediğim için memlekette yapmicam ben 🤗
MelekAnnesi52 Pangea rica ederim Allah sağ Salim kucağına almayı nasip etsin 😄😀 doğumun kolay geçsin 🤗