Arkadaşlar merhaba, ben şu an 21 haftalık hamileyim. Çoğunuz gibi ilk aylarda mide problemleri yaşamıştım sonra 11. hafta gibi geçmişti sorunlarım. Şimdi 20. haftada mide bulantım geri döndü. Kusacak gibi bir durum yok ama özellikle yemek yerken rahatsız oluyorum. Benimle aynı problemi yaşayan var mı acaba?