Leis sağol canım.normalde çok pimpirikliyim.her kontrol de doktor fk pozitif diyene kadar yüreğim ağzımdan çıkacak gibi olurdu. Şimdiye kadar kaç ultrasona girdim bilmiyorum. Çift doktor gidiyorum 🙈 bir hafta biri çağırsa diğer hafta diğeri çağırıyor.ama artık bıraktım kendime işkence etmeyi. Rabbime emanet ettim yavruşu.dün okulda öğrencilerimden birinde su çiçeği başlangıcı vardı.ben de geçirmedim daha önce su çiçeği.onun için de doktora gitmem lazım.kapmamışımdır umarım.