Aysine ben varım canım hayatımda tsh’ın ne olduğunu bile bilmezdim hamile kaldım 2 hafta sonra 5’e yükseldi değerim. Hamilelikte hormonların oynaması çok normal tüm dengeler değişiyor. Hiç endişe etme. Zaten kadın doğumun buna yapacağı bir şey yok. Dahiliyeden randevu al hemen o gerekli görürse seni endokrine sevk ediyor. Bi ilaç veriyor onu her gün aç karnına içiyorsun kahvaltıdan 1 saat önce. Kısa süre içinde düşüyor tsh. Benim 1.38’e düştü ama ilacı kullanıyorum doğuma kadar kullancaksın dedi doktor. Her ay kan verip baktırıyorum değerime. Korkulacak bi şey yok yani tedavsi olan bi şey. İçini ferah tut 🤗🌸