Neslihankyvn Kızlar aklıma takılan bi durum var sizce bebeklerimiz doğduktan sonra babaları altını değiştirmelimi değiştirmemeli mi?
Cileklipasta Neslihankyvn eşim değiştiriyor onun da kızı ne var ki bunda :) Onun dışında başkalarının değiştirmesine karşıyım ama :)
DuyguDuman Neslihankyvn böyle sorulardan midem bulanıyor gerçekten nasıl bir saçmalık bu ya nasıl zihniyet
Burcuveburcum Neslihankyvn bu konuda çok değişik fikirler var bolca da tartışıldı bu konu mahremiyet eğitimi yenidoğana uygulanacak bir durum değildir bana göre gazını çıkarması ya da altını değiştirmesi arasında bir fark göremiyorum ki değiştirmeli 😉
-emel- Neslihankyvn bence değiştirebilir ne var ki bunda erkek bebek olunca sanki sürekli baba mı altını alcak
Leylak83 Neslihankyvn değiştirmeli... dünyanın bin türlü hali var... ya bi gün hasta olursak... veya daha kötüsü...😔😔