turkanshn44 30+2 günlük olduk bugün 2 günden beri karnıma ağrı giriyor dr a gittim dr nts ye bağladı bebegin başının yukarıda poposunun aşağıda olduğunu söyledi. Döner mı acaba ya🙄🤔
turkanshn44 Haribo42 2 gündür karnım çok sert alt tarafı vajinama baskı yapıyor resmen benimde🙄 sol tarafıma uzaniyorum sırt üstü yatmaya çalışıyorum belki döner diye😏
Findik92227 turkanshn44 canım bazıları bebek dönsün diye gırgır yapın diyor yani fiz çök ellerinden destek al o şekilde donmesi daha rahat oluyomus diye duydum
turkanshn44 Findik92227 hiç duymadım canım sırt üstü uzandım ayaklarımın altına yastık koydum elimle yukarı doğru itmeye çalıştım döner insallah
turkanshn44 Yasemincifci inşallah canım yaa sert ama hala alt taraf 😔 magnezyum verdi dr onu kullanmaya basladim