Papatya26 Banada 13. Haftada ikili gebelik testindeki uzman doktor yüzde yüz kız, kendi doktorum da yüzde 85 kız dedi . 16. Hafta muayenesinde kendi doktorum yüzde yüz erkek dedi herkes şok . 😁 Açıkçası cinsiyet tahminini bu kadar kuvvetli yapılmasını doğru bulmuyorum . Çünkü kendi adıma kız olduğuna fazlaca mutlu olmuştum. Biraz garip bir psikoloji oluyor.