NilgunHnm Kayseri fakülte de doğum yapan var mi ? Nasıl oluyor doktorlar mi yapıyor yoksa nöbetçi olan doktor yada ebeler mi ? Ücretli mi acaba ? Birde fakültede hangi doktor iyi bilgisi olan var mı?