Nur5541 Doktorumun dediğine göre hamilelik lekesi diye bişey yok. Güneş kremi kullanmayan hamile diye bişey var 😂 bana havanın kapalı olduğu günlerde bile güneş kremi kullan dedi. Güneş olmasa bile güneş ışınlarının yansımaları var. Ciltte su kaybı çok olduğundan lekelenmeye erezyona müsait olur dedi. Hamileliğimin 2. Ayından beri güneş kremi kullanıyorum. ( içerik olarak en temizi La roche posay) çok şükür bi sıkıntım olmadı. Henüz.