Meryemylcnky Kızlar bezde sleppy e karar verdim 🤰ıslak mendildede fikirlerinizi almak istiyorum yedinci ayima girecem inşallah artık yavaş yavaş alıp koymak lazım sizce hangisini almalıyım ? Sizlerin tercihi hangisi ?
Sengulkrgz Meryemylcnky unibaby aldim az oncede bununla ilgilinpost acilmisti oradaki yorumlarada bakabilirsiniz coguda unibbay almis...Ama ilk zamanlar cok kullanilacagini sanmam yani bir uclu oaket alinip kenara koyulsa yeterli yanii
Bilgeninbugrasi Meryemylcnky ıslak mendil kullanmayı düşünmüyorum canım temizleme pamuğu aldım onunla temizlicem çantamda nolur nolmaz diye bulundurmak için aldım sadece mustela marka ama poposuna kullanmayı düşünmüyorum
ozgeya Meryemylcnky Unibaby Yenidoğan ya da Sleepy yenidoğan öneririm.İçerikleri pamuk ve su. Eğer daha uygun bütçeli düşünürseniz de Baby Me Yenidoğan ya da Promum Yenidoğan.yine ikisi de aynı içerik.Sadece Unibaby ve Sleepy’e göre biraz daha küçükler.
Prenslerimveben Meryemylcnky Doğduktan sonra 2 aylık olana kadar temizleme pamugu kullanmıştım. Ve hatta pişik için de zeytinyağı kullanmıştım.