Elizanesi Iyi aksamlar kizlar ben nisanin 22 sinde adet oldum bu ay olmdim test yaptim pozitif cikti kan gunluk olmus oluyo bebek?
zcolak Elizanesi sat’a göre 4 haftalıksınız canım hayırlı olsun. Döllenmeye göre ilerleyen zamanlarda ölçümler yapılır.
Menis21 Elizanesi Bugün itibari 4 hafta 3 günlüksün canım son adet tarihine göre yarın kan tahlili yaptırıp bir doktora gidebilirsin bence ... Bende test yapıp ertesi gün doktora gittiğimde betahcg 1131 haftam da 4.3 idi😊😊😊
CicekGirayBysl Son adet tarihinin ilk günü baz alınır. 22 Nisa’n yani 1 ay 1 günlük bebişin 🥰 hayırlı olsun doktora gittiniz mi kese göründü mü
kbra92 hayirli olsun canim benimde 2 nisanda en son oldu su an hamileyim doktor baktiginda 4 hafta 8 gun oldu sanirim bende tam hesapliyamiyorum dogrumudur arkadslar
ikimelekannesi___ Elizanesi canim testin pozitife direk doktora git muayene ol ben oyle yapmıştım çok şükür doktor var dedi ama bende geç dollenme olduğu için biz keseyi de kalpnatislarini da normale göre bir hafta sonra öğrendik