Hatice24 Henüz 4 haftalık hamileyim kontrole gittim kese göründü ikinci kontrole sizce nezaman gidilmeli
Sengulkrgz Hatice24 doktor soylemedi mi su zaman gel diye...Keseyi gordunuz bebegin kalp atisini duydunuz mu
CicekGirayBysl Hatice24 6. Haftadan sonra kalp atışını dinlemek için çağırması lazım sonrasında da birer ay arayla 7. Aydan sonra 2 haftada bir çağırıyor doktor
Leylak83 Valla ben her ay 1 kere gidiyorum.... ama sanırım ilerleyen haftalarda 2 hafta da bire düşecek...
zcolak Hatice24 ben ilk üç ay iki haftada bir gittim şuan 3. Ayı tamamlamak üzereyiz. Daha önce bir kaybım olduğu için sık gitmek içimi rahatlatıyor. Önümüzdeki aylarda da 3 haftada bir gitmeyi düşünüyorum
Yasemincifci Hatice24 doktorun demedimi 1 ay sonra gel yada 1 hafta sonra gel kalbini dineltücem diye kalbini falan dinleyince ayda 1 gidiysn