FSCMK Eagle564 temiz yerde içebilirsin geçen ben bir yerde içtim ve çok tiksindim normalde suyunu bile seveim ama yiyemrdim
1ogrencianne Eagle564 ben de çok severdim normalde ama annem evde yapardı, annemden uzağım şu an dışarıdan yemeye cesaret edemedim hiç. 😟
Sengulkrgz Leylak83 Agri kucuk merkeze uzaaak bir ilcedeyim insallah 1 ay kaldi memlekete gidecegim 2 ay tatil bana iyi gelecek
uduygudmrhn Sakatat önermiyorlar içeriğinde yüksek miktar a vitamini olduğu için toksin etki yaratma olasılığı var. Çok çok canın çekiyorsa elbette yemelisin ama sürekli hale gelmemeli.
Leylak83 1ogrencianne ben normalde et yemezdim... bu hamilelik beni kelle paca içirir duruma soktu.... 😁😁😁
Mkrrm Eagle564 Benim doktorum sakatat olduğu için kesinlikle yememelisin demişti istersen doktoruna danışmadan yeme canım
Leylak83 Mkrrm haklisin ben de dr uma sormustum... temiz bi yerse içebilirsin demisti.... ben de gebzenin 50 yıllık corbzcisina gidiyorum..
1ogrencianne Leylak83 kelle paça güzel ama ya bol sarımsaklı limonlu. 😋 Ben çok severdim ama güvenemiyorum bilmediğim bi şehire geldim sen güveniyorsan ye tabi ki tadını çıkart 😁🤩
Leylak83 1ogrencianne tabi canim ben de anlamam zaten benim eşim 9 yaşından beri gebze de yaşıyor... o nere kötü nere ıyi bilir.... zaten Ağrı lı anlıyor etli şeylerin iyisini kötüsünü...