Tuba21 Merhaba kızlar 15 haftalık olduk biz ve karnıma dokundugumda kalp atışı gibi hisediyorum bebegimin hareketlerini şimdide hisedebilirmiyim yoksa normal kendi kalp atısımmı 🤔
Sengulkrgz Tuba21 29 haftaligim ben bile kalp atisini hissetmiyorum...O atan kendi nabziniz...Bebegin kalp atisini duymak bence biraz zor olur yaa kac kat deri icinden yani o bebegin kalp atisi bilemedim...Ben o haftalarda seyirmeleri guclu hissetmistim
CicekGirayBysl Kalp atışını hissetmen bu haftada pek mümkün degil diye biliyorum. Hareketleri için ise ben 15. Haftamda hissetmeye başladım meleğimin..