Papatya38 Sezeryn snrası ne oluyo dikişler için dktoramı gidiliyomu kontrele gidiliyomu bilen varsa yaZablr mi
Guulseeen Papatya38 dikişse aldırmaya yada pansumana falan gidersn ama yapıştırma olursa ona gerek kalmaz ben ıkı doğum yaptm ıkısıde yapıştırma oldu sadece bı defa tutmuşmu diye cağırdılar hem rahme hem de dıkıslere baktılar