Busra05344 Kızlar ben İstanbul’da otuyorum Ankara’ya gezmeye gitmeyi düşünüyoruZ 35 haftalık gebeyim acaba bi sorun olurmu seyahat edenler vardır. İllakiiii
[silindi] Busra05344 canım 36 haftalıktım canakkaleye gittim aracla hemde yolu bölmeniz yeter demişti doktor yani mola sart ki ister istemez çişin geliyo 😂
Tugcetosunn Busra05344 36 haftalıkken Bursa’dan İzmir’e gittim düğğn için gitmez olaydım kendi aracımızla gittik ama mahvoldum ozamana kadar hiç şişmedim yolculuktan sonra bi şiştim bidaha indiremedim hala ayaklarım şiş bide çişin gelicek diye çok su içemiyorsun halsiz düşüyorsun biraz
Pnrarvn Busra05344 bence doktora sor ama yolculuk uzun gibi biraz 1-1,5 saatte bir mola verip 10-15 dakika yürü
Busra05344 Pnrarvn devlet hastanesine gidiyorum doktor sen bilirsin dedi dogumada baya bar bi ay gibi 😏 dinlene dinlele giderim diyorum bakalım bayramda. 😌
Pnrarvn Busra05344 ben kontrol için 3 saatlik bir yolculuk yaptım mecburi ondada doktor saat başı mola yürüyüş ve bol su iç demişti inşallaj sorunsuz gider gelirsiniz
Busra05344 [silindi] valla bizde molayla felan halletcez çünkü dogurmadan gezmek istiyorum 😂🤣😄 bende artık 4 saatlik yolu 6 7 saatte bölerim napim
Busra05344 Tugcetosunn doktorlar. 1 saatte bi mola verip 15 20 akla yürürseniz biley olmaz diyor ama inşAllah şişmem. 😏 zaten su zamana kadar şişmedim. İnşallah şişmemde
[silindi] Busra05344 yok bee okadarına gerek yok biz ezineye gittik 6 saatlikti doktor 2 ye bölseniz bile yeterli demişti ama sen mutlaka söyle doktoruna 😍
Alminanin_annesi33 Bn canim ayda 1 defa da olsa memlekete gidiyorum gurbetteyim 15 saatlik yol cekiyorum. 32 haftaligim sali günüde gidicem inşallah yine zor oluyor ama olsundu 😊🤗
Ebruliiii Busra05344 bende 30 haftalığım bugün doktoruma sordum bayramda samsuna gidicem istanbuldan herşey yolunda agrın sızın yok kendini iyi hissediyosan git dedi 😁
bebegimibekliyrm Busra05344 bence gitmeyin riske girmeyin mazallah az kalmış meleğinizin gelmesine de, kısa bir yol değil illaki etkilenirsiniz
Busra05344 bebegimibekliyrm evet Doğuma az kaldı ama 4 5 hafta var ama Doğum belirtilerim yokki. 😌. Nst ultrason herşeye bakıldı hatta kan idrar felan. Nolur nolmaz diye baktı doktor . Ama temizdi herşey