Pnr Kızlar ben hiç beğenmedim almadan önce bir sürü yorum okudum güzel güzel diye ama bugün geldi büyük olan kısmının üstü yukarı kalmıyor çok da sağlam gibi gelmedi bana kullanan var mı
KymetKaplan Pnr Ablam kullanıyor canım zaten her bebek te bebek arabası sevmiyor . Benim ki daha çok yeni cinsiyeti bile belli değil ☺
KymetKaplan Pnr 13+3 🤗 cinsiyeti için 18. Hafta dedi doktorum 😔 çok sabırsızım ama erkenden söylerse dayanamam alışveriş yaparım yanılma olabiliyor çünkü
Pnr 123w123w canım nasıl sence pusetleri bana çok sağlam gelmedi görüntüsüne herkes aşık oldu ama Benimde bugün geldi
Minanin_Annesi Ben arkadaşım da gördüm bende beğenmedim ileriye dönük bi araba değil yani bebek küçükken kullanılır gibi duruyor