Haticeea Merhaba hanımlar . 33 haftalık hamileyim bu gün karnımda bir sertleşme oluyor bebek hareketleri güzel ama sertleşme canımı yakıyor normal mi ?
Neseozkan Haticeea canım bi doktora görünmeni tavsiye ederim benim de yanı problemim vardı nst de ağrı çıktı erken doğum riskine karşı önlem aldık
Guulseeen Haticeea benm de oluyordu ama kacıncı haftalarda basladı tam hatırlamıyorm özellikle son haftalar cok oluyodu toplasıyordu bebıs bı yerde taş gibi oluyodu
Tugcehar87 Haticeea benimde oldu sertleşmesi normal dedi doktor ama hareketlerini ben hissedemiyordum sende varmı öyle birşey
turkanshn44 Haticeea benim de oluyor canım bu 2 gündür 30+2 gunluguz dr nts ye bağladı kasılmam var dedi magnezyum ilacı verdi.. birde karnimin alt tarafı çok sert arada bir ağrı da giriyor 🙄
Fatos44 Haticeea 35+5olduk canım benimde karnimda sertleşme oluyor haftaya Perşembe kontrol var bende erken doğum olur diye korkuyorum sertlesince
ikimelekannesi___ Haticeea canim bende 30 hastalığım benimde karnım eskiye göre sert ama belirli yerler taş gibiyse belki bebk oraya toplanmıştır