Hiratrkd benimde 35+6 da doktorum makat geliş bile değil bildiğin ayakta duruyo ayakları aşağıda bu pozisyondan dönmesi çok zor demişti ama yine de diğer kontrolünde gel bakalım olmazsa sezeryan günü belirleyelim demişti 36+5 de tekrar gittim bebeğim doğum pozisyonu almış çok şaşırmıştı doktorum ☺ben müzik falan dinletmiştim birde ışık tutmuştum gece büyük bi kasılma oldu uykumdan uyandım meğer dönüyomuş doktorum sormuştu büyük bi hareket hissettinmi hiç diye