Oguzkagan65 evet kesinlikle böyle düşünüyorum Rabbim kolaylaştırsın sürekli rabbi yessir duasını oku dilinden düşürme sancı girdikçe kendini en fazla bir dakika sonra rahatlayacağım diye telkin et öyle mükemmeliz ki 2 dakikada bir de gelse o sancılar bir dakika nefes alma payı bırakılmış bize 😊 suni sancı almadan önceki gece çok güzel dinlen sancılar ne olacak telaşesi ortam insanı yoruyor güzel dinlenirsen gücün olur faydasını görürsün 😊 normal doğum çok güzel bir mucize gerçekten kimseden etkilenmeyin bana kendi yanımdaki ebe doğumuma ne kadar kaldı diye sorduğum da şuan sancıdan ölmen lazım ama hissetmiyorum diyorsun aenin doğumun bugün olmaz muhtemelen dedi, ben dört beş dakika sonra aşırı tuvalete gitme ihtiyacı duydum kalktım gidiyordum doktorla karşılaştım bana nasıl kızdı sen nasıl kalkarsın senin nerdeyse açılman tamamlanmış lavman yaptık içini boşalttık bebek doğuyor onu hissediyorsun dedi, bağırsam çok bagırabilecegim yer vardı sancı girdikçe ama dayanabildiğim yere kadar düşünerek kendimi telkin etmem çok işe yaradı ve halsiz güçsüz düşmediğim için doktorumun anlattığı şekilde ıkınarak tek seferde doğurdum oğlumu. ben tansiyon ve troidden gebelik zehirlenmesi olabilir riskinden iki kere hastanede yattım son haftamda 3 bir 3 bir, ikisinde de komple serumla beslediler arada bir dudaklarımı ıslak pamukla siliyorlardı, bu süreçte o kadar çok açıklık muayenesinde kendini parçalayan kontrollerde doktorlarla kavgalar eden insanlar gördüm ki anlatamam, araştırma hastanesindeydim ve inan birkaç saat nst bağlayıp hadi seni sezeryana alıyoruz benek sıkıntıya girmesin diye ameliyathaneye gönderip gönderip kahve içiyorlardı karşımda çok sesi soluğu çıkanları gördükçe. doktor bana da söyledi ancak riskli gebelik uzmanı hep beraber girelim doğuma zaten tansiyonu var yaşı küçük ilk doğum için normal şansı olsun istiyorum dedi diye devam ettiler. demem o ki herkesin durumu çok farklı oluyor inşallah benimki gibi hatırladıkça acısıyla bile mutlu olduğun bir doğumun olur