Evet klasik olarak bende doğurdummmm 👶😂😂
Mayıs 2 de yanı benim doğum günümde su geldiğini sanıp bütün aileyi ayağa kaldırdım 😂 Hemen devlet hastanesine götürdü eşim alttan muayene etti doktor hiç bir his olmadı 3 saniye mı ne sürdü açılma falan yokmuş su değil işemişim 🤣🤣🤣🤣🤣 neyse biz yine doktora inanmayıp özelde ki doktorumuza gittik gerçekten işemişim su değilmiş 🤣🤣 neyse ben böbrek hastası oldum için istek üzerine sezaryan gün verdi doktorumuz ayın 20sine ❤ Evet o gün en önemli gün geldi sabaha kadar asla uyumadık evde de duramadık hastane çantamızı aldımız gibi gezdik dışarda sonra hastanenin kapısında arabanın içinde sabahladık o heyecanı hiç bir şeye asla değişmem dünyaya gelsem yine o günü yaşamayı isterim 😍 Neyse evet işte sabah oldu hastaneye girip giriş yaptırdık para ödedik vs. Yukarıya çıktık elbise verdiler eşim şimdi almazlar ben bi dışarıya gidil gelicem demişti çıkmasıyla girmesi bir oldu hadi gidiyoruz dediler allah ben mal mal gülmeye başladım ne ne oluyor hesabı 🤣 sonra ameliyathaneye geldik tabi ben sorular sormaya başladım hemen uyuşurmu hisseder miyim ellerimi bağlıcaksınız değil mi yoksa ben elimi kolumu atarım yanlışlıkla derken anestezi doktoru geldi belimden iğneyi vurdu sinek sokması gibi hiç acımadı ama ben o ara bacağımı cimcikliyorum sıkıyorum ebe sen ne yapıyorsun dedi ee uyuştumu ona bakıyorum napayım dedim 🤣 o da allah canını almasın ilk defa senin gibi konturolcü hastam oldu dedi 🤣 sonra eşim geldi ben onu doktor sandım yanıma oturdu diyorum herhalde bu da doktor beni sakinleştirmek için geldi bi baktım aşkım bak oğlumuz geldi dedi o an ağlama sesi geldi baktım eşim gitti nereye ben burdayım dedim ama gitti 🤣 sonra bebeğimi giydirip getirdiler ağlıyordu yemin ederim yanağına koyuldu an sustu maşallah kuzuma 🤲 fotoğraf falan çektiler sonra gitti neyse çok uzun oldu beni yukarıya çıkardılar 5 saat sonra yürüdüm aynı gün sabaha kadar da güzel güzel gazımı çıkardım rahatca yürüdüm 🤲😍🤣 eve geleli 3 gün oluyor herşey çok güzel hemen ayaklandım Allah herkese kolay doğumlar nasip etsin🤲❤ Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın 🤲❤ Çok uzun oldu hakkınızı helal edin bu arada biz 2 kilo 265 gram 46 cm doğduk ❤❤😍😍