Nergis34 saolasin canım bende hem özele hem devlete gidiyorum ikisinde de hep hamile kaldigimdan beri bir hafta önde gidiyor zaten ozeldeki doktorum gayet iyi dedi devlette ki doktor bebek önde bı baksın endokrin diyip yolladı ister istemez insanın canı sıkılıyor iste.rabbim başka dert vermesin inşallah geride olmasından iyidir diyerek teselli ediyorum kendimi bende