emel16 Ben şuan arkadaşımı aradım sordum, dedim acaba ben mi gözden kaçırdım sana çanta manta bişi verdilermi. Yok vermediler ama geçen gün aradılar çantadan memnun kaldınızmı diye sordular dedi, o da söylemiş bana hiç bir şey verilmedi diye. Telefondaki görevli arkadaşta elimizde kalmamıştır tabi olabilir böyle şeyler kusarabakmayın demiş. Yani aslında herhalde uygulama var fakat bazen arada vermedikleri de olabiliyor. Demekki şansımıza ne çıkarsa :)