Arkadaşlar herkese toplu cevap olsun.yarın çıkıp eczane eczane soracaksınız maalesef!daha bugün aldım ben 1 aydır bekliyordum.işin içinde olduğumuz halde biz bile bulamamıştık.bugün depodan gelince haber vermek istedim.gelende 3 adet bu arada henüz daha fazlasını alamadık.semtinizdeki eczanelerle görüşün depolarına sorsunlar geldiğini bilemeyebilirler.benim tüm bilgim bu kadar.Allah herkesin yardımcısı olsun.