14 mayista sezeryn oldum kizlar bebisimin suyu azalmsi sancimin olmamasi vs sorunlr olunca sezeryna karr verildi halbuki norml dgum cok istyrdm neyse nasip gelelim dogum hikayeme 14 mayista sabah hastaneye gris yaptrdk ve odamiz blli oldu susledik falan bni gydirdiler ve amelyathaneye gitmrye hazrdm amelythaneye indim anestezi uzmanim blden igne yapti ve uyusma basladi brz midem bulandi hmn basimdakilere syldm serumuma ilac verdi ve gecti doktrm geldi ve 5 dkka bile surmedi dunyalar guzeli kizim dogdu ama aglamadi hemsiler sewiyolardi bnde basimdakine sordm bebek cikti mi dye oda ckti dedi bnde neden aglmyo dye sordm o sra kizim aglamaya basladi yok bylr bi duygu bebisimi yanagima deydrdmde bebisim sustu dikislerm atildi ve odaya ciktik uyusmam gecince yuruys yaptm
Tavsiyelere gelince bn bilmyordm ama bir gaz bu kadar onemliyms gazimi zor cikardm bnden size tavsiye gazinizi cikarmak icin merdiven cikin bol bol evet dikislerle zor ama oluyo
Depend super bisy ya kurtarici resmn
Emzirme sutyeni gbi bi kac seyler cok gereksz bosuna gtrmusum sutum gelmdi
Sutum gelmdi dye emzirmemezlik yapmayin bol bol emzirin
Suanlik aklima gelenler bunlar szn sormak istedgnz varsa sorun arkadaslar seve seve cevaplarim
Rabbim olmayanlarada versin cooook gzl bi duygu dogum yapacak olanlarada simdiden hayrli dogumlar