Bilgee 8+4 deyim bugün kanamam oldu doktora gittim Bebeğin iyi dedi progestan verdi benim gibi bu durumu yaşayan var mı acaba biraz tedirginim paylaşırsanız mutlu olurum
Sabrszanne3535 Bilgee benimde başıma geldi dusuk riskim geçti ama hala progestan kullanıyorum bol bol dinlen kendini yorma ayakta fazla kalmamaya çalış
Estur Bilgee benimde 9. Haftada oldu canım doktor plasenta aşağıda ondan kanama oluyor dedi ama yine de Progestan verdi yine de. İnşallah sağlıkla alırız bebeklerimizi kucağımıza 🤩♥
Annesininminigi Ben 8. Haftadan beri düşük riskim var progestan ve iğne kullaniyorum 13 haftaliğim hala devam ediyor
TugbaCanm Benim bulatılı başladı o yüzden fazla kusmaktan kesede yaralar oluşmuştu ben dediğin ilacı 8tane kullandö faydasını gördm sende görürsün inşallah
Elissaaa Haftamdan beri kullanıyorum düşük tehlikem çok şükür kalktığı halde dr tedbir amaçlı 3 ayı doldurana kadar devam edelim dedi.1 ay hep yattım ayaklarımı yüksek tuttum hala da kontrollüyüm.Perşembe günü nasipse 13 haftalık olucaz.Progestan çok etkili bir ilaç ağızdan kullanıyorsan uyku sersemlik hali çok yapıyor sadece.Sanada şifa olsun inşallah💕
Desafa Benimde aşırı kanamam oldu canım düştü dedim. Ama allah dan birşey olmadı iğne ilaç kullanıyorum 1 buçuk aydır 19+5