Cyln1 Evet Arkadaşlar bayadır girip yorumlarda bulunmuyordum yazmıyordum ama takipteydim Doğum haftamın sonuna gelmiştim 41 haftalık olmuştum ve artk açılmam vardır diye doktoruma gittim muayne oldum ve hiç açıklık olmadığını sancıda olmadığını yatışımın yapılacağını söylemişti bende kabul etmedim imza verdim doktorum risklerinden bahsetti ama ben kalbimden ne geçerse onu yapmak istedim herşeyim normal bebek iydi 2 3 gün daha beklemeyi tercih ettim ve muayne olduktan snra o gün çok üzüntüye kapılmıştım 41 haftaya gelmişim ve imza verdim açık yok sancı yok moral sıfır bende ve burda konu açtım sizinle dertlestm yazıştım genelde yorumlar doktorunu dinle tarzıydı ama ben kalbimi dinledim hiç sezeryan olmak sunide almak istemiyordum kendi sancımla Doğum yapmaya çok hevesliydim Allah bana bir yol gösterecek dedim ve o gün muayeneden çıktım moral sıfır ama eşime dedim bugun eve girmek yok çarşı Pazar gezicez gün doğmadan neler doğar dedim Allah Büyük dedim ve kafama takmıstım 5 saat falan gezdik dolaştık akşam oldu zor olsada beraberlik yapıcaz dedim yaptık saat sabah 4 buçuktu Allahtan namaza uyandım dualar ettim tekrar yatağa girdim yarım saat daldım bir sancı başladı 20 dk bir belden girip kasıktan çıkıyordu 5 de başlamış sancım ben önemsemedim ama dedim var bunda bişey Doğum sancısına benziyor yalancı sancı böyle olmaz dedim çömeldim kalktım hareketler yaptım evde sancımı çekicem diye kendime baskı yapıyordum 😌böyle tatlı sancılardı ev işlerimi herşeyiminyaptım ve oturmayacağım diye şartlandırdım sancım evde artmadı sıklasması saat akşam 9 dan snra biranzbiraz sıklaştı bende yine hareketi kesmedim kayınvalidem annem sürekli tembihliyordu evde sancını çek diye onları dinledim eski kadınları aklıma getirdim onlar evde Doğum yapuyorlar biz bu rahatlıkta niye yapmayalım diye kendime yol gösteriyordum bu arada birinci doğumum ölümlerden ölüm beğen öyle bi sancıydı 8 saat sık sancılarla zor açılmam olmustu hep ikinci doğumumda heveslenirdim kolay açılması olup Doğum yapanlara Rabbime binnşükür eşim sahurunu yaptı gidelim artk dedim sancılar yine tatlı tatlı geliuor ama 2 dk bire düşmüştü saat 3 buçukta geldim hemen muayeneye aldılar o an 4 5 cm açıklık diye duyunca öyle mutlu olmustum ki annemler çok sevindiler bundan snrası erken gelicek kolay olucak diye sancı odasında yine sancı cekiyorum ama abartılcak bişey degl ve çokda sık degl plates topunda zıpladım az yürüdüm falan ilgili ebeler kontrole geldiğinde açıklık giderek artmaya başladı 10 cm beklediler 9 cm oldu snra suyumu patlattılar ben beni çatala alın hadi diye yalvarıyorum ebede olmaz daha ıkınma hissi gelmesi lazım diyordu ama ben diyordum yukarda kanala girmezse diye aklımda büssürü bişey falan en son 10 cm oldu ıkınma gelince butona basacaksın dedi bende sancım gelince hemen çatala alsınlar diye butona bastım 😁 tabi ıkınmada var ben tuvalet isteği zannediyorum eve geldi eliyle ıkın dedi ıkınınca dur ıkınma hadi gidiyoruz diyince çok şaşırdım o halde doğru yoldayım dedim 😁 tabi kas gevsetici iğne bide rahat durmam için sakinleştirici iğne yaptılar bana hemen çatala aldılar ıkın dedikçe ben bağır çağır ıkınmadığımı zannedip ıkınıuordum zorla 4 kereden snra dünyaya Güzel Kızım geldi 🙏❤️ O anki rahatlama hissi Rabbime şükür şükür diyip diyip durdum 🙏❤️ İlk hamileliğim sancılarım açılmam çok zordu Allah’ta biliyor bu seferki rabbim bana kolaylık verdi çok dualar ettik Meryem süresi çok okuduk Meryem ana eli otu suya koyup bi miktar içtim çok inanarak bu sancılar çerez gibi geldi bana zor kısmı çatalda canım yandı okadar ama Rabbim dualarımı kabul etti sunide almadım sezeryanada kalmadım kendi sancımla dünyaya gelmesini nasip etti Rabbim Yani anne adayları demem o ki başta Rabbimize çok dua edelim heleki bu günler çok kıymetli değerli mübarek ay dualar kabul olur inancınızı yetirmeyin normal Doğum taraftarıysanız isteyin ve İnan’ın Rabbim yolu gösteriyor çok şükür Rabbimin izniyle Allahta sizi şu mübarek Ramazan’ın yüzü suyu hürmetine kolaylıkla kurtarsın incitmesin 🙏❤️
Deletedmom143 Cyln1 canim yaa😥Rabbim yavrunu korusun canim.hosgelmis bu dunyaya😍annesinin meleyi🎀birtanesi😍 VALLA ne yalan soyliyim kac gundur seni ariyorum burd dogum hikayesi diye😁sen post acmisdin gelmoyor diye.bende seni merak etdim canim.Hayrljsiyla gelmis bebeyin😊😊😊Meleyi op yanaklarindan🙈🙈
Durununannesi80 Cyln1 canımmm hayırlı olsun saglıkla buyut bebegini catalda acı cektim yazmıssın ya onu acıklarmsn 😂
Cyln1 Deletedmom143 aminn canm Allah razı olsun 🥰❤️ Evet post açmıştım ve ümitsizdim post açıp dertleşmek istedim yinede Allahtan Ümit kesilmez diyordum çok şükür Rabbim dualarımı kabul etti 🙏
Cyln1 Durununannesi80 ilk kızımda çatala çıkıp inmem bir oldu 8 cm el doğurdum bu kızımda 10 cm le zorlandım ıkınmada iki ebe bastırdı karnıma öyle çıktı bebek ilk kızımda hissetmedim dikişleri bunda hisettim agrı olmadı ama dikiş hisettim O şekilde canm tabi bunlae çok şükür gelip gecti 😌
GlsmET Meryem ana otunu açılma olmadan mı içmeye başladınız bana hep sancın başlayınca suya koyulacak diyorlar siz nasıl yaptınız acaba
Cyln1 GlsmET evet ilk sancı başlıyor düzenli geliuor sancılar ozaman suya koyabilirsin okuyorsun suya bir miktar içiyorsun ben bir iki Kaşık tek içtim çok şükür o tatlı sancılarla açılmam olmus evde hastanede hızlı hızlı ilerledi inanarak yapmak çok önemli hz. Fatıma validemiZi düşünmek ve hep ruhuna Fatiha hediye etmek te Doğumu kolaylaştırıyormuş canım.
Bulut74 Cyln1 Rabbim sağ Salim yavrunu kucağına almayı nasip etmiş, istediğin şekilde darısı başımıza 🤲😌 benim de ikinci olacak ama gelesi yok, Meryem ana otunu, soguk suyuma koyuyoruz, ne kadar bekleyince içicez. Şimdiden teşekkür ederim ☺️
GlsmET Cyln1 çok teşekkür ederim allah razı olsun bebişinizle sağlıklı huzurlu günler geçirirsiniz inşallah darısı başımıza 39+6 olduk gelmeye niyeti yok bizimkinin 🙃
Cyln1 Bulut74 Rabbim sizede sağ Salim hayrlı kolay bi Doğumla kavuşmayı nasip etsin inşallah ❤️🙏 ben kitapta yazılanlar gibi yaptım ılık suya koydum okunacakları okudum ve hemen bi kaç kaşık içtim Sudan canm
Cyln1 Bulut74 kitapta Rahim açılması için koyarken 1 def Yasin suresi 3 ihlas 1 Fatiha ,felak ,nas sureleri okunup üflenir Sudan bir miktar içilir bu otun dalları açıldıkça rahimde açılır ve böylelikle Allahu tealanın izniyle Doğum kolay olur.. bu şekilde yazıyordu ilkdede ikinciside böyle yaptım Rabbim yardımcın olsun..
Cyln1 R_Arslan Aminnn inşallah sizlere çok dualar edicem burda olanlara Rabbim yar ve yardımcınız olsun..❤️
Bulut74 Cyln1 sancı gelince mi yapayım bunu. Ben ilk de bilmiyordum denemedim. Benim de ikinci inşalalh kolay olur 🤲😌
Cyln1 GlsmET bende aynı senin gibi 39 da heycanla ve korkuyla bekliyordum bakıyorum gelecegi yok üzerimdeki korkuda gecti bi gelsin çekerim falan hesabı yapıyordum 😁😬 Rabbim Doğum anında kolaylık nasip etsin inşallah yardımcınız olsun 🙏