22 haftalık hamileyim henüz bir şey almadık mağazaları geziyorum ama ne alacağımı bilemiyorum. 18 haziran gibi gözüküyor Doğum şimdilik bir aksilik olmazsa inşallah. Ama ne almalıyım? Kısa kol mu, uzun kollular mı? Hangisine ağırlık vermeliyim ne şekilde giyinmeli bilmiyorum 🤷🏻♀️ Tecrübesi olan anneler yardımcı olursa sevinirim 😇