Arkadaşlar henüz 7+2 haftalık hamileyim. İşim gereği 8-9saat ayakta çalısıyorum. Kahve akıntılarım geliyordu doktorum normal demişti. Bugun bi ara pembe kırmızı kanamam geldi hafif bir defalığa mahsus. Bidaha gelmedi yaşayanlar var mı böyle bir durum