ailecekizledik Neseozkan benim 3 cm açıklığım vardı doktor kontrolünde, ertesi gün nişanım geldi ve doğum yaptım
Gurbet49 Neseozkan evet canım gelir bende dün doktora gittim bu arada 38.haftadayım bir cm açıklık olduğunu söyledi ve ondan hemen sonra nişanım geldi
Neseozkan dishonest hangi ilaçları kullandın canım bi de ne zaman bıraktın ilaçları yattın mı sen de yep yoksa ilaçları bırakınca ayaklandın mı ?
dishonest Neseozkan progestan ve adalat kullandım bir ay kadar yattım 36 haftadan sonra da günlük ilerimi yaptım şu an 39 +5 olduk.
Neseozkan dishonest bende 34 haftalığım ama yatmaktan çok sıkıldım progestan ve nidicard kullanıyorum ne zaman bırakcam bunları da ayaklancam 36 da bıraktırır mı acaba
Neseozkan sevgilihayyam rahim ağzını tıkayan mukus gibi bişey nişan geldikten sonra doğum başlıyo genelde